top of page

LUPÄ°NE TEKSTÄ°L

Her Üründe Hassasiyet, Her Teslimatta Hızlılık: Tekstil MükemmelliÄŸini Yeniden Tanımlıyoruz.

Hizmetlerimiz

Lupine Tekstil olarak, farklı tekstil ihtiyaçlarınızı karşılayacak ÅŸekilde tasarlanmış kapsamlı bir hizmet yelpazesi sunmaktan gurur duyuyoruz. KumaÅŸ tedariÄŸinden bitmiÅŸ ürünlerin yaratılmasına kadar tekstil yolculuÄŸunun her adımında uzmanız. Detaylı bilgi için lütfen ilgilendiÄŸiniz hizmetin altına tıklayınız.

fabric rolls_edited.jpg

KumaÅŸ TedariÄŸi

Tekstillerinizin temelinin arzu ettiÄŸiniz mükemmelliÄŸi yansıtmasını saÄŸlayarak geniÅŸ bir yelpazede yüksek kaliteli dokuma ve örme kumaÅŸlar tedarik ediyoruz. Renk, baskı, gr/mt2 ve eninize göre üretim yapıyoruz. En yüksek kalitede pamuk, bambu, keten, polyester ve geri dönüÅŸtürülmüÅŸ polyester kullanıyoruz.

Ev Tekstili

Ev tekstili seçimlerinizi Lupine Tekstil'in özenle seçilmiÅŸ ürün yelpazesiyle zenginleÅŸtirin. Lüks nevresim takımlarımız, yumuÅŸak yatak örtülerimiz ve spa benzeri bornoz ve havlularımızla envanterinizi yükseltin. Tarzınıza, renginize, ölçülerinize ve seçtiÄŸiniz içeriÄŸe göre (pamuk, bambu, microfiber, keten vb.) üretilir.

Plaj Ürünleri

Sahilde şık görünüm için pançolar, plaj için yüksek su emici havlular, plajın vazgeçilmezleri olan ÅŸÄ±k çantalar, zahmetsiz tatil zarafeti için kimonolar, plajda rahat yürüyüÅŸler için ÅŸortlar ve sahilde kullanışlı elbiseler içeren geniÅŸ plaj ürünleri serimizi keÅŸfedin.

Aktif Giyim

Çok yönlü tiÅŸörtler, fonksiyonel saç bantları, nefes alabilen formalar, sınırsız hareket için dikiÅŸsiz taytlar, destekleyici spor sütyenleri ve modaya uygun kısa üstlerden oluÅŸan aktif giyim koleksiyonumuzu keÅŸfetin. Lupine Tekstil, aktif giyim tekliflerinizin stil ve performansı birleÅŸtirmesini saÄŸlayarak müÅŸterilerinize arzu ettikleri konfor ve esnekliÄŸi saÄŸlar.

Promosyon Ürünleri

Lupine Tekstil'in baskılı veya iÅŸlemeli havlu, bere, ÅŸapka, tiÅŸört, çorap ve çantalardan oluÅŸan promosyon ürünleri serisiyle marka varlığınızı güçlendirin. Pazarlama kampanyalarınızı yalnızca markanızı sergilemekle kalmayıp aynı zamanda Lupine Teksil ile eÅŸanlamlı olan olaÄŸanüstü standartları yansıtan yüksek kaliteli promosyon ürünleriyle geliÅŸtirin.

KumaÅŸ üreticileri, ev tekstili üreticileri, promosyon tekstili üreticileri, aktif giyim üreticileri, plaj tekstili üreticileri

Nasıl çalışıyoruz

Fiyatlandırma

Yolculuk sizinle, yani deÄŸerli müÅŸterimizle baÅŸlar. Benzersiz ihtiyaçlarınızı ve tercihlerinizi anlamak için sizinle yakın iÅŸbirliÄŸi içinde çalışıyoruz. Ä°ster belirli bir kumaÅŸ seçiyor olun, ister çeÅŸitli bitmiÅŸ ürün yelpazemizi keÅŸfediyor olun, Lupine Tekstil, seçimlerinizin vizyonunuz ve gereksinimlerinizle mükemmel ÅŸekilde uyum saÄŸlamasını saÄŸlar. Åžeffaflık ve adalet, fiyatlandırma stratejimizin temel taÅŸlarıdır. Seçimlerinizi yaptıktan sonra kapsamlı ve rekabetçi bir fiyat teklifi sunuyoruz.

Numune Süreci

MükemmelliÄŸe olan baÄŸlılığımız, size her aÅŸamada kusursuz bir ÅŸekilde rehberlik eden müÅŸteri odaklı bir sürece yansır. DoÄŸru ürünün seçimi ve ÅŸeffaf bir fiyat teklifiyle baÅŸlayarak, kaliteli üreticilerimizin vizyonunuzu hayata geçirdiÄŸi titiz bir numune alma sürecini baÅŸlatıyoruz. Numune size derhal gönderilerek nihai ürünün somut bir önizlemesi saÄŸlanır ve geri bildiriminiz yalnızca memnuniyetle karşılanmakla kalmaz, aynı zamanda toplu üretime geçmeden önce ayrıntıların iyileÅŸtirilmesi açısından da hayati önem taşır.

Üretim ve Teslimat

Numune talebinize uygun hale geldiÄŸinde ve onayınızı aldıktan sonra, kalifiye üretim ekibimiz tutarlılığı, hassasiyeti ve en yüksek kalite standartlarına baÄŸlılığı garanti altına alarak süreci titizlikle ölçeklendirir. Sadece ürünler deÄŸil aynı zamanda mükemmelliÄŸe olan baÄŸlılığımızın bir yansımasını sunan verimli toplu üretim yeteneklerimizle gurur duyuyoruz. Dahası, Lupine Tekstil dünya çapında kapsamlı bir hizmet sistemini benimsediÄŸinden, baÄŸlılığımız küresel olarak geniÅŸliyor. Stratejik lojistik ve güvenilir ortaklardan yararlanarak, ürünlerinizin nerede olursanız olun size ulaÅŸmasını, son teslim tarihlerini karşılamasını ve markamızı tanımlayan aynı özen ve dikkati sürdürmesini saÄŸlıyoruz.

Neden Bizi Seçmelisiniz?

ÇeÅŸitli Ürün Yelpazesi: Lupin Textile, ev ve plaj giyiminden aktif giyim ve promosyon ürünlerine kadar çok çeÅŸitli tekstil ihtiyaçlarını karşılayan yüksek kaliteli kumaÅŸlar ve bitmiÅŸ ürünler sunmaktadır.

Nitelikli Zanaatkarlar ve Son Teknoloji Üretim: Lupine Tekstil, toplu sipariÅŸlerin titizlikle hazırlanmış numunelerimizde gösterilen aynı olaÄŸanüstü kaliteyi korumasını garanti eden yetenekli üreticilerimizden ve en ileri üretim yeteneklerinden oluÅŸan bir ekibe sahiptir.

Åžeffaf ve Adil Fiyatlandırma: Fiyatlandırma stratejimizde ÅŸeffaflığa ve adalete öncelik veriyoruz ve müÅŸterilerimizin herhangi bir gizli maliyet olmadan yatırımlarının karşılığını en iyi ÅŸekilde almalarını saÄŸlıyoruz.

Dünya Çapında Teslimatla Küresel EriÅŸim:Hizmetlerimiz dünya çapında geniÅŸliyor ve tüm dünyaya güvenli bir teslimat sistemi sunuyor. Lupine Tekstil, nerede olursanız olun ürünlerinizin aynı özen, hassasiyet ve zamanında size ulaÅŸmasını saÄŸlar.

Titiz Numune Alma Süreci:Titiz numune alma sürecimiz, müÅŸterilerin toplu üretime geçmeden önce kaliteyi, iÅŸçiliÄŸi ve kiÅŸiselleÅŸtirme seçeneklerini ilk elden görmelerine olanak tanıyarak tam memnuniyet saÄŸlar.

MüÅŸteri Odaklı DeÄŸerler: Lupine Tekstil'de ürün seçiminden teslimata kadar sürecimizin her adımının temelinde müÅŸteri odaklı deÄŸerlerimiz yatmaktadır. Güven, yenilik ve beklentilerinizi aÅŸma kararlılığıyla tanımlanan bir ortaklık için bizi seçin.

Bizimle işbirliği yapmaya hazır mısınız?